Odjel reklamacije


Uvjeti jamstva i reklamacije


Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima, postavljanja neodgovarajućih vijaka (predugih)  ili bilo kakvog modificiranja opreme.

U slučaju korištenja neoriginalne tinte, tonera, ribona i glave pisača prestaje jamstvo na pisače.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvenim listom i računom te sa svim pripadajućim kablovima i priborom uz kratak opis kvara, u protivnom jamstvo se ne može ostvariti.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti servisnu primku  koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

Preporuka je da neispravne uređaje odnosite direktno u ovlašteni servis sa popisa u jamstvenom listu jer tako skraćujete vrijeme servisa i imate direktan uvid u servisnu proceduru bez posrednika i vremenske odgode. Naime, kad se uređaj zaprimi kod nas, čeka se dva do tri dana da dostavljač odveze sakupljene uređaje u ovlašteni servis koji ih tek onda zaprima te počinje servisna procedura. Isto toliko se barem gubi dok uređaj bude gotov u ovlaštenom servisu te se dovozi kod nas. Znači samo na dostavi uređaja gubi se barem 5 do 7 radnih dana (bez subota i nedjelja) vremena nepotrebno.


Adresa odjela reklamacije:

Nova cesta 164, 10000 Zagreb
Tel: 01 3033 125,  email: reklamacije@mikronis.hr

Radno vrijeme odjela reklamacije: PON – PET  od 8:00 do 16:00,  subotom i nedjeljom ne radimo.

 

 

Servis u jamstvenom roku


Za sve kupce koji su kupili proizvode u Mikronis d.o.o. na raspolaganju je servis Zel-cos d.o.o.
Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120, PON-PET 8:00 do 17:00, e-mail: servis@zel-cos.hr,  www.zel-cos.hr koji je ovlašteni servis sljedećih marki (brandova) u jamstvenom roku (garantni rok):
  • LENOVO (ThinkPad i IdeaPad računala i tableti)
  • HP (poslovna linija računala, svi pisači i ploteri)
  • ne uključuje HP Pavilion, HP Envy, HP Compaq Mini i HP Compaq Presario
  • IBM/LENOVO serveri (X series serveri)
  • ACER (prijenosna, stolna računala, monitori, projektori i tableti)
  • FUJITSU monitori
A za sve ostale marke (brandove) proizvoda u jamstvenom roku trebate otići na servis čije se adrese nalaze na priloženom jamstvenom listu.

 

Podnošenje prigovora


Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis d.o.o. , Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na
e-mail adresa kritika@mikronis.hr  odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na
telefaks broj: 01/ 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.