Povrat proizvoda


Reklamacije

Mikronis prodaje proizvode za koje ovjerava jamstvene listove izdane od strane dobavljača odnosno uvoznika tih proizvoda za Republiku Hrvatsku u trenutku kupnje. Trajanje jamstva i jamstveni uvjeti proizvoda istaknuti su ili na računu ili na deklaraciji pojedinog proizvoda ili na stranicama uvoznika.

Reklamacija neispravnog proizvoda vrši se proslijeđivanjem istog u ovlašteni servis čiji su kontakti istaknuti ili na jamstvenom listu ili na deklaraciji proizvoda. Prilikom proslijeđivanja neispravnog proizvoda u ovlašteni servis, potrebno je uz sami proizvod OBAVEZNO priložiti i kopiju računa, jamstveni list, detaljan opis kvara te kompletnu dokumentaciju i ambalažu. Također, reklamirani proizvod možete donijeti u poslovnicu Mikronis koja će proizvod proslijediti ovlaštenom servisu umjesto Vas. Sve povrate koje šaljete na našu adresu a za koje je dogovoreno sa komercijalistom da troškove transporta snosi Mikronis, potrebno je poslati isključivo GLS kurirskom službom, u suprotnom Vaš paket nećemo biti u mogućnosti preuzeti.

Osim za Avenio računala, Mikronis nije ovlašteni servis te se SVE reklamacije proslijeđuju u ovlaštene servise koji odlučuju da li će reklamirani proizvod biti zamijenjen ili popravljen ili vraćen.
Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkih oštećenja, više sile (udar groma, poplava, požar i slično), ishabanosti uređaja, overclockinga..
Ako se prilikom testiranja ustanovi ispravnost proizvoda, naplatiti će se testiranje u iznosu jednog radnog sata (100,00 kn + PDV).

Prilikom povrata proizvoda, isti mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa potpunom dokumentacijom, svom pripadajućom opremom, dakle kako je i isporučen - u suprotnom povrat neće biti odobren.

Kupovinom PC računala po komponentama u Mikronis-u, sastavljanje računala je besplatno. Ugradnja komponenata kupljenih u Mikronis-u je besplatna, osim onih komponenata koje zahtjevaju preslagivanje računala (napajanje, matična ploča, kućište, hladnjaci za procesor, memorije za prijenosna računala ukoliko je potrebno rastaviti cijeli uređaj radi ugradnje...).

NAPOMENA:

 Osim za Avenio računala, Mikronis nije ovlašteni servis drugih robnih marki te sve reklamacije na neispravnost reklamiranih uređaja prosljeđujemo u ovlašteni servis
 ne odgovaramo za korisničke podatke na HDD/SSD ili drugim medijima tijekom servisiranja
 ne odgovaramo za ispravnost donesenih komponenata na ugradnju
 instalacija Windows operativnog sustava i ostalog licenciranog software-a obavlja se samo uz predočenje važeće licence i računa po kojem je ista kupljena


Podnošenje prigovora

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis , Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na e-mail adrese kritika@mikronis.hr odnosno na telefaks broj: +385 1 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.