Servis


Servis u jamstvenom roku


Za sve kupce koji su kupili proizvode u Mikronis d.o.o. na raspolaganju je servis Zel-cos d.o.o.
Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120, PON-PET 8:00 do 17:00, e-mail: servis@zel-cos.hr,  www.zel-cos.hr koji je ovlašteni servis sljedećih marki (brandova) u jamstvenom roku (garantni rok):
  • LENOVO (ThinkPad i IdeaPad računala i tableti)
  • HP (poslovna linija računala, svi pisači i ploteri)
  • ne uključuje HP Pavilion, HP Envy, HP Compaq Mini i HP Compaq Presario
  • IBM/LENOVO serveri (X series serveri)
  • ACER (prijenosna, stolna računala, monitori, projektori i tableti)
  • FUJITSU monitori
A za sve ostale marke (brandove) proizvoda u jamstvenom roku trebate otići na servis čije se adrese nalaze na priloženom jamstvenom listu.

 
Uvjeti jamstva i reklamacije

Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima, postavljanja neodgovarajućih vijaka (predugih)  ili bilo kakvog modificiranja opreme.

U slučaju korištenja neoriginalne tinte, tonera, ribona i glave pisača prestaje jamstvo na pisače.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvenim listom i računom te sa svim pripadajućim kablovima i priborom uz kratak opis kvara, u protivnom jamstvo se ne može ostvariti.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti servisnu primku  koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

Preporuka je da neispravne uređaje odnosite direktno u ovlašteni servis sa popisa u jamstvenom listu jer tako skraćujete vrijeme servisa i imate direktan uvid u servisnu proceduru bez posrednika i vremenske odgode. Naime, kad se uređaj zaprimi kod nas, čeka se dva do tri dana da dostavljač odveze sakupljene uređaje u ovlašteni servis koji ih tek onda zaprima te počinje servisna procedura. Isto toliko se barem gubi dok uređaj bude gotov u ovlaštenom servisu te se dovozi kod nas. Znači samo na dostavi uređaja gubi se barem 5 do 7 radnih dana (bez subota i nedjelja) vremena nepotrebno.

 

Mikronis servis (nakon isteka jamstva)


Mikronis servis nudi usluge dijagnostike kvara, nadogradnje, podešavanja, popravka stolnih  i prijenosnih računala isključivo van jamstvenog roka.

Mikronis servis  jedino je ovlašten za servis Avenio računala u jamstvenom roku.


Cijena radnog sata Mikronis servisa iznosi 250,00 kn sa uključenim PDV-om
  • dijagnostika uređaja – 0,5 radni sati
  • instalacija i optimizacija Windows operativnog sustava (ažuriranje, driveri) – 1 do 2 radna sata, preduvjet je licencirani software
  • instalacija određene komponente ili uređaja  - 0,5 do 1 radni sat
  • kloniranje diska (preslika postojećeg stanja diska na novi) – 1 radni sat
  • nadogradnja operacijskog sistema sa starijeg na noviju verziju (upgrade) – 1 do 2 radna sata
  • detekcija i čišćenje računala od malicioznog software-a (virus, spyware, malware i sličnih programa koji usporavaju ili onemogućuju pravilan rad računala) – 1 do 2 radna sata
  • ažuriranje/optimizacija BIOS-a na matičnoj ploči – 0,5 radnih sati
  • ažuriranje FIRMWARE-a na uređajima – 0,5 radnih sati
  • backup/pohrana podataka do 10gb – 1 radni sat
  • backup/pohrana podataka preko 10gb – 2 radna sata
  • usluga ugradnje komponente u prijenosno računalo bez potpunog rastavljanja – 0,5 radnih sati
  • usluga ugradnje komponente u prijenosno računalo s potpunim rastavljanjem – 1 radni sat
  • usluga ugradnje komponente u stolno PC računalo – 0,5 do 1 radni sat
  • sastavljanje stolnog PC računala i testiranje – 1 radni sat
  • čišćenje prijenosnog računala od prašine i izmjena termo paste – 1 radni sat
  • čišćenje stolnog PC računala, komponenata i izmjena termo paste – 1 radni sat
  • ugradnja vodenog hlađenja – 3 do 4 radna sata ovisno o potrebi modifikacije kućišta

Napomena:
  • reinstalacija Windowsa ne podrazumijeva backup podataka, obavezno napomenuti bitnost
  • ne odgovaramo za korisničke podatke na HDD/SSD ili drugim medijima tijekom servisiranja
  • ne odgovaramo za ispravnost donesenih komponenata na ugradnju
  • u slučaju odustajanja od servisa naplaćuje se dijagnostika u iznosu 125,00 kn sa PDV-om
  • u kvarove ne spadaju softverski problemi kao niti problemi s virusima ili određenim aplikacijama
  • instalacija Windows operativnog sustava i ostalog licenciranog software-a, obavlja se samo uz predočenje važeće licence i računa po kojem je ista kupljena
  • u cijene nije uračunat potrošni materijal i rezervni dijelovi

Radno vrijeme Mikronis servisa: PON – PET  od 8:00 do 16:00,  subotom i nedjeljom ne radimo.
Adresa Mikronis servisa: Nova cesta 166, 10000 Zagreb
Tel: 01 / 3033-101,  email: servis@mikronis.hr

 

Podnošenje prigovora

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis d.o.o. , Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na
e-mail adresa kritika@mikronis.hr  odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na
telefaks broj: 01/ 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Mikronis servis ZADAR (nakon isteka jamstva)